joi, 9 martie 2017

Cum m-am apucat de citit?

Totul a început pe la vârsta de 5-6 ani când majoritatea copiilor încep să citească cu sau fără ajutorul părinților sau al bunicilor.
Îmi amintesc cu nostalgie de serile când adormeam ascultând poveștile pe care mi le citea tatăl meu și cum îi spuneam că o să mă apuc să le citesc și eu la rândul meu, ce e drept, eram tare comod pe vremea aia și nu mă prea fascina, preferând să mă joc mai bine. ☺
Sincer să fiu, prima carte de care m-am apucat era una cu poeziile lui Mihai Eminescu, nu știu prea bine de ce, poate datorită firi mele mai melancolice.
După acea carte de poezii am trecut la cărți mai mari sau mai mici, precum Aventurile lui Tom Sawyer sau Peter Pan.
Pe la vârsta de 9 ani m-am apucat de citit pe bune, am început cu Harry Potter, serie pe care am citit-o până la sfârșit, ador cărțile de genul, mereu le-am considerat ca fiind altfel.
Astfel de cărți citesc și în momentul de față, cărți pe care le achiziționez de pe Libris , ca exemplu de carte, aleg Jumătatea Sălbatică de Sally Green și aș dori să le mulțumesc pentru că promovează cititul.
Acum ca părere proprie față de citit nu pot spune decât că m-a influențat pozitiv atât în viață cât și în societate deoarece cititul ajută atât pentru cultură, dezvoltarea vocabularului cât ci pentru a relaxa, a crea o stare de bine și a te elibera de stresul zilnic.
Prin cititul unei cărți putem să pătrundem într-un univers imaginat de noi unde ne regăsim sinele interior.
Eu prefer să-mi petrec timpul liber citind, mă prinde rapid și cu greu mă dezlipesc de carte.
Ei bine, pentru cei mai multi dintre noi, lectura a devenit un adevărat hobby. O mica plăcere a vieții, pe care ne-o acordam mai des sau mai rar.
Din plăcerea de a citi am și creat acest blog, pentru a împărtăși cu alți oameni, plăcerea cititului.
În încheiere aș dori să mai spun odată, CITIȚI!

Articol ce răspunde provocării Libris, cu ocazia ediției a XIV a Târgului Internațional de Carte și Muzică Libris Brașov

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu